Crèche

Onze kerk beschikt over een mooie ruimte waar iedere zondagmorgen, tijdens de eredienst, crèche gehouden wordt voor de allerkleinste binnen onze gemeente.
Als gastgezin bent u uiteraard ook van harte welkom om uw zoon / dochter hier naar toe te brengen.
Voor de baby’s beschikken wij over een grote grondbox waar ze heerlijk in kunnen liggen, maar deze is zeker ook groot genoeg om in te kunnen kruipen.
Ook hebben we diverse wipstoeltjes.

De peuters, die overigens welkom zijn op de crèche tot 4 jaar, kunnen uit genoeg speelgoed kiezen.
U kunt dan denken aan fietsjes, autootjes, poppenwagentjes en klein speelgoed.
Een tekening maken kan uiteraard ook.
Maar ook het voorlezen van een boekje behoort tot de mogelijkheden.

De crèche wordt geleid door vrijwilligers die er voor zorgen dat uw zoon / dochter heerlijk kan spelen terwijl u rustig naar de eredienst kunt gaan.
Vanaf 9.15 uur is uw kindje van harte welkom in de crèche ruimte.
De ingang van ons bijgebouw (De Ark) kunt u vinden aan de rechterkant naast het kerkgebouw, bij de fietsenstalling.
Wij hopen u en uw kindje(s) graag te ontmoeten!