Verbouwing Zolder 01

Boven een deel van de middenzaal bevind zich zolder die tijdens de renovatie van de kap van het bijgebouw geschikt gemaakt is om er op te lopen.
De gedachte was om als er een geschikte trap gevonden werd deze ruimte te gaan voor opslag van allerlei spullen.
Wij hebben niet veel opslagruimte en er komen steeds spullen bij.

In 2015 hebben we een bestaande houten trap kunnen kopen en die hebben we passend gemaakt.
Na een ingrijpende operatie zoals het doorzagen van een muur van meer 40 cm hebben we de trap geplaatst en verder afgetimmerd.

Omdat we in de loop van 2015 tegen steeds meer problemen aanliepen bij de huidige locatie van voor de Tienerkerk hebben we besloten om de zolder geschikt te maken voor de tienerkerk.

Na de nodige voorbereiding zijn we in de afgelopen week begonnen met de ruwbouw.
In de komende week volgt de afwerking van de wanden en het plafond.